Voor vertrek... - Reisverslag uit Boskoop, Nederland van Judith - WaarBenJij.nu Voor vertrek... - Reisverslag uit Boskoop, Nederland van Judith - WaarBenJij.nu

Voor vertrek...

Door: Judith

Blijf op de hoogte en volg Judith

29 Januari 2013 | Nederland, Boskoop

De afgelopen weken zijn voorbij gevlogen! Vanaf het moment dat ik te horen kreeg dat ik naar Tanzania zou gaan is het een soort gestructureerde chaos geweest.

Mijn huisje leeg halen (wat bewaar je en wat mag weg?) wat door de kringloop een stuk makkelijker is geworden.

De medische keuring doorlopen met alle prikken en pillen maar het bewijs is geleverd want onder aan het rapport staat: “she is healthy and fit for the job in Tanzania”.

Dan de hele papierwinkel, hopen dat je niets bent vergeten om op te zeggen of de adreswijziging door te geven.

Aan de trainingen van VSO deelnemen om je voor te bereiden op het werken in een ontwikkelingsland (ja hoe doe je dat??)

Het aanvragen van het visum ging ook heel vlot door de medewerking van VSO en het consulaat.

En dan moet je opeens gaan nadenken wat je mee moet nemen dus ontstaan er overal opeens weer stapeltjes met kleding, met papieren, toch nog weer even de dozen induiken voor wat spullen (hoeveel schoenen? Of zouden slippers niet fijner zijn in die hitte? Maar is dat netjes genoeg voor het werk?), etc...

Even langs Emst, Amsterdam, Leiden, Rotterdam, een rondje door half Nederland om nog wat quality time door te brengen met lieve familie en vrienden.

En opeens heb je dan nog 4 dagen voor vertrek…

• 29 Januari 2013 - 23:59

Nel & Tino:

Wat leuk dat we kunnen volgen , en dat gaan we zeker doen.
    Een hele goede reis en we kijken uit naar je verhalen en foto's

• 30 Januari 2013 - 10:28

Marlies:

Veel succes en uiteraard a lot of fun!!
    Spannend allemaal hè? Ik zit hier nu ook tussen de dozen, vandaag het spul bij m'n ouders neerzetten en dan bedenken wat er allemaal meemoet... Volgens mij zijn alle 'belangrijke' zaken geregeld, laten we het iig hopen! Alvast een heel goede reis en we'll keep in touch! De link van mijn weblog is via Facebook te vinden, waarschijnlijk post ik hem ook nog wel een keertje.
    Veel liefs

• 30 Januari 2013 - 19:47

Carla Rijnbeek:

Zo te zien ben je er helemaal klaar voor.

• 30 Januari 2013 - 23:11

Renske:

Hee Judith,
    Heel veel succes! Spannend hoor!!
    Ik ga je volgen, ben benieuwd naar jouw verhalen.
    groetjes

• 01 Februari 2013 - 21:06

Truus Binken:

Lieve Judith
    Heel veel succes en ben heel benieuwd naar al je belevenissen en verhalen.
    Groetjes Dick en Truus

• 02 Februari 2013 - 13:41

Wim En Elly:

Hallo Judith,

Een hele goede reis, en veel succes bij alles wat je gaat doen in Tanzania.
    Alvast gefeliciteerd met je verjaardag.

Liefs Wim en Elly

• 03 Februari 2013 - 17:25

Carla Rijnbeek:

Hoi judith, goede reis gehad?